Group 3242

קורס

מומחי אוטומציה עסקית

מחזור
7

15 מפגשים

ואתם מומחים באוטומציה עסקית.
בואו לייצר זמן לעסקים ולהתפרנס בכבוד!

אוטומציה-מה?

בפעם הבאה שאתם עוברים ליד המזכירה במשרד תסתכלו עליה טוב טוב כי כמה שנים מהיום והתפקיד הזה יעלם.

עם אוטומציות – פיתוח ללא קוד – אפשר לגרום למערכות שיושבות באינטרנט לדבר אחת עם השנייה, להפוך את הסרבול של קביעת פגישה לתענוג, לקחת את השיווק הדיגיטלי והמכירות בעסק למסלול אוטומטי, לגרום למשימות שלכם בחיים הפרטיים ובעבודה להיות מתועדות ויעילות ולגרום לכל פעולה שחוזרת על עצמה – פשוט לקרות לבד.

זה כבר כאן ואתם יכולים לעלות על הרכבת!

טיפל'ה יותר לעומק

נעים מאוד, תכירו את זאפייר ו-MAKE (לשעבר Integromat), שני כלים מובילים איתם בונים אוטומציות שבעבר רק מתכנתים ידעו לבצע.

כדי להבין מה המערכות האלו עושות דמיינו שיש לכם שתי תוכנות בהן אתם משתמשים. נניח מערכת דיוור ומערכת ניהול לקוחות או האימייל שלכם ומערכת ניהול משימות או הפלאפון שלכם וטבלת אקסל מזדמנת. בקיצור הבנתם.

עכשיו נניח ויש לכם חלום ששתי התוכנות “ידברו” אחת עם השנייה רק שבמקום להגיד בוקר טוב הם יתנו פקודות לביצוע. לדוגמה: שורה חדשה שמילאתם באקסל תגרום למייל שלכם לצאת אוטומטית עם מסר מותאם אישית. חלום, לא?

לבעל עסק סטנדרטי, לאיש שיווק ובעצם למי לא – הידע הזה שווה המון כסף. והם משלמים על זה.

מתי ואיך?

מסלול ערב

ימי רביעי

18:00-21:00

14.11.23-27.02.24

הקורסים מועברים בזום וההקלטות שלהם מועלות לאתר בית הספר של Future.
לכל משתתף ניתנת גישה מלאה לכל הקלטות הקורס ולחומרי העזר ללא הגבלת זמן כך שתוכלו לרענן את החומר בכל שלב.

סילבוס לקורס אוטומציה - לייב בזום

חלק א' - בסיס

איזה כיף, מתחילים.

נדבר על מי נגד מי באוטומציה ונשלב שיחת מוטיבציה קצרה.

מיד אחרי זה נתחיל תכל’ס: נמלא טופס בדף אינטרנט ונראה איך המידע ששלחנו בטופס מגיע לאן שבא לנו עם מניפולציות על התוכן.

בשיעור הראשון נכיר כבר את זאפייר, ננתח ZAP קיים ונבנה אחד בעצמנו.

אתם לא לבד פה.

זה הולך ונהיה מאתגר – נבנה זאפים יותר מורכבים לפי צרכים של לקוחות. נלמד להכיר כלים נוספים בזאפייר והכל תוך כדי תרגול בידיים.

פה כבר מצטברות לכם שאלות ואנחנו כבר מוכנים לזה. נקיים סשן של שעה עם עזרה פרטנית וסיוע בתרגולים.

אחרי טבילת האש נחזור קצת אחורה.

כדי שכל הקסם הזה ירוץ צריכים לדעת לאפיין תהליכי אוטומציה וזה מה שנעשה.

איך חושבים אוטומציה?
איך בוחרים כלים נכונים?
איך פותרים בעיות לפני שהן נולדו?

*פה גם נסביר לכם על פרויקט הגמר שלכם שיוצא בעוד 3, 2, 1!

תתכוננו להתאהב.
אינטגרומט, כלי אוטומציה מתקדם, או בשמו השני “הדבק של אינטרנט”

מה עושים?
מכירים את אינטגרומט, מנתחים סנריו (תרחיש) קיים ובונים אחד בעצמנו.

אינטגרומט זה זאפייר למתקדמים ואנחנו כבר מתקדמים

עכשיו כבר מדברים גבוה:
נבצע בקשות רשת, עבודה עם אינסומניה, יצירת בקשה עם אינטגרומט, כתיבת התשובות בגוגל שיטס / סמס

כל המילים המפחידות האלה יפתרו במפגש הזה והעברית שלכם תלך כמה צעדים קדימה.

כן, שוב פעם עוצרים ליישר קו. שעה של תרגול ועזרה פרטנית על החומר הנלמד ועל מה שתביאו מהבית.

חלק ב' - מתקדם

אוקיי, לא להיבהל פה אבל יש תיעוד (דוקומנטציה) שצריך לדעת לקרוא כדי להיות מסוגלים לפצח כל אתגר. נלמד את זה. נבין את זה. ניישם את זה.

כאן אפשר לומר שאתם הופכים לאנשי אוטומציה.

אי אפשר להיות ממש טוב בלי לשלוט בAPI אז נקדיש לזה עוד שעה שכולה תרגול על קריאת API

כבר מבינים עניין – אשכרה בונים אוטומציות. שלוש שעות של בניית אוטומציות מורכבות בזאפייר.

מתחילים לטפל פה במידע במבנה יותר מתקדם שאפשר לעשות איתו דברים יותר שווים!

*נעבוד פה הרבה עם אתרי ווקומרס ונטפל בהזמנות שנכנסות לאתר

כבר הבנתם מה עושים פה

מכירים את הפונקציות המתקדמות באינטגרומט ולומדים לעבוד איתם. תרגול מלא.

בין היתר נלמד על:
if, switch, replace, get-split

נלמד גם על התמודדות עם שגיאות בתהליכי אוטומציה – Error handler + נלמד על Integromat DevTool

ממשיכים לתרגל פונקציות ועולים קומה. יוצאים מהמפגש הזה עם יכולת להשתמש ביתרון המובהק של אינטגרומט

כל מפגש אורך שלו שעות אבל הקורס מלווה בתרגול, ולכן גם פה נאפשר סשן של שעה עם שאלות חופשיות ולופים של חזרה ותרגול.

אינטגרציות מטרנזילה, משולם וקארדקום כולל בפרופיל נמוך

חלק ג' - מוצרים

לומדים בידיים להכיר את אחת ממערכות ניהול הלידים והמכירות הטובות בשוק. מעבר להיכרות עם פייפדרייב נלמד להבין איך חושבים כשניגשים לאפיין מערכות ניהול.

נלמד על אוריגמי – מערכת CRM ישראלית שעושה הרבה שמח, ידידותית ופתוחה לצרכים של אנשי אוטומציה

נכיר את בולדוג – פלטפורמה לדיווור בוואטספ. נכיר את עולם התקשורת והדיוור בוואטספ, את החוקים של פייסבוק, נכיר את ניתרונות והחסרונות בעבודה מול מערכת צד ג’ ונצא מוכנים להציע שירות כזה ללקוח או ליישם את זה בעסק שלכם.

נלמד איך לעבוד עם וואטספ רשמי

נצא פה עם ידע לבצע אינטגרציות שכל מנהל קמפיינים צריך:
– אינטגרציה למערכות דיוור
– קליטת לידים מטופס לידים של פייסבוק
– הוספת לידים לקהלים בפייסבוק
– משיכת לידים מאלמנטור וזריקה שלהם בכל מקום שהלקוח רוצה
– פירוק של פרמטרים מ UTM כדי לזהות מקור הגעה של ליד ב CRM

איירטייבל זה החיים. נכיר את ה”אקסל על סטוריאידים” שאנשי האוטומציה רוצים להתחתן איתו ואז לא נבין איך חיינו לפני זה בלעדיו.

מקבלים גישה לשישה מדריכים מוקלטים על שיחת מכירה עם לקוחות ועל חוזים חכמים. היי, אתם צריכים להיות מוכנים לשוק.

סשן קצת מיוחד כי נדבר פה גם על פרויקט הגמר שלכם. נוודא שאתם מוכנים ונעזור במה שצריך.

לא נכריח אתכם לעמוד על במה וגם אין במה כי זה בזום אבל כאן יש מקום לאמיצים להציג את הפרויקט, לקבל עליו ריג’קטים, ללמוד מאחרים ולחייך כי אתם כבר מומחי אוטומציה עסקית!

הקורס נגמר אבל יש לכם את ההקלטות באתר בית הספר + גישה לווובינרים ועוד הפתעות ויש לכם קבוצה עם המרצים ושאר הבוגרים מכל הזמנים כדי לשאול ולקבל עזרה ללא הגבלת זמן.

חלק א' - בסיס

איזה כיף, מתחילים.

ונדבר נדבר על מי נגד מי באוטומציה.

בשיעור הראשון נכיר כבר את MAKE, המבנה שלו, מה אפשר לקבל ממנו ונבנה תרחישים בעצמנו.

הכי חשוב – מתחילים לעבוד על ההתחלה!

נלמד לאסוף מידע ממקור חיצוני ונכניס אותו לטבלה או נעדכן אותה במידת הצורך.

אנחנו על זה.

אחרי טבילת האש נחזור קצת אחורה.

כדי שכל הקסם הזה ירוץ צריכים לדעת לאפיין תהליכי אוטומציה וזה מה שנעשה.

איך חושבים אוטומציה?
איך חושבים על המידע שמגיע לעסק לשימוש מיטבי בהמשך הדרך?
איך פותרים בעיות לפני שהן נולדו?

תתכוננו להתאהב ❤️
MAKE, כלי אוטומציה מתקדם, או בשמו השני “הדבק של אינטרנט”

מה עושים?
נתחיל לעשות אינטגרציות יותר מעניינות עסקית – נאסוף לידים מאתר חי על וורדפרס (מאלמנטור פרו) כזה בול כמו מטפסי הלידים במערכות  של פייסבוק, נבין מה זה UTM, למה צריך אותו  ואיך מפרקים אותו לחתיכות – כדי שיהיה נוח.

נלמד להעביר את הלקוח לעמוד אחר עם כל הפרמטרים שניתן בשביל לקצר את הדרך ללקוח.

חווית משתמש זה חשוב.

התאהבנו – יאללה נמשיך.

נגדיר את חשבון הג’ימייל שלנו ונבין את ההבדל בעבודה מול ג’ימייל עסקי לפרטי ונוכל לשלוח מייל ללקוח במידת הצורך.
למה לא נשלח מייל? כי לומדים את זה רק בשיעור הבא 🙂

נלמד איך אוספים לידים מפייסבוק ואיך זה קשור לשיעור הקודם.

כבר נתחיל לעבוד עם פונקציות לעיבוד מידע נוח – אנחנו בסהכ אנשים, לא מכונה ולא AI.

 

עוצרים ליישר קו. שעה של תרגול ועזרה פרטנית על החומר הנלמד ועל מה שתביאו מהבית.

נכיר את בולדוג – פלטפורמה לדיווור בוואטספ. נכיר את עולם התקשורת והדיוור בוואטספ, את החוקים של פייסבוק, נכיר את ניתרונות והחסרונות בעבודה מול מערכת צד ג’ ונצא מוכנים להציע שירות כזה ללקוח או ליישם את זה בעסק שלכם.

נתרגל כמובן שליחת הודעה ותמונה ועבודה עם קבוצות  – יהיה כיף.

נלמד איך לעבוד עם וואטספ רשמי איך מאשרים מספרי טלפון
מתי כדאי לעבוד עם וואטסאפ רשמי ומתי עדיך וואטסאפ לא רשמי.

אנחנו על זה – יחד.

כן, שוב פעם עוצרים ליישר קו. שעה של תרגול ועזרה פרטנית על החומר הנלמד ועל מה שתביאו מהבית.

חלק ב' - מתקדם

מה זה בעצם מערכת דיוור? חוק הספאם וכל זה?
איך משתמשים במע’ דיוור, אוטומציות פנימיות, איך שולחים מידע למערכות דיוור כדי שהקמפיינים יהיו עם סגמנטיים נכונים ומידע מקסימלי? אה, ואיך עושים את זה הכי קצר ויעיל?

וגם איך מקבלים לרשימה אחת את כל הלקוחות שסלקו את המוצר שאנחנו מוכרים?

הפעם נתייחס לפתרון שהוא החלום של בעלי עסק – כל החשבוניות שמגיעות אלינו למייל יכולות להכנס ישירות לגוגל דרייב.

פחות התעסקות בניירת  = יותר עבודה.

כל אחד מכם יקח את זה לסיסטם שמתאים יותר לעסק שלו / של הלקוח שלו או שלה או שלהם… האוטומציה עצמה מתעלמת מהמגדר, השפה שלנו פחות.

נגדיר את חשבון הג’ימייל שלנו ונבין את ההבדל בעבודה מול ג’ימייל עסקי לפרטי.

נתחיל יחד את הפתרון שוא החלום של בעלי עסק – לקחת את חשבוניות מהמייל ישירות לגוגל דרייב = פחות התעסקות יותר עבודה.

כל אחד מכם יקח את זה לסיסטם שמתאים יותר לעסק שלו / של הלקוח שלו או שלה או שלהם… האוטומציה עצמה מתעלמת מהמגדר, השפה שלנו פחות.

כבר הבנתם מה עושים פה

איירטייבל זה החיים!
נכיר את ה”אקסל על סטוריאידים” שאנשי האוטומציה רוצים להתחתן איתו ואז לא נבין איך חיינו לפני זה בלעדיו.

נכיר את הפונקציות המתקדמות במייק ונלמד לעבוד איתם.

בין היתר נלמד על:
if, switch, replace, get-split

נלמד גם על התמודדות עם שגיאות בתהליכי אוטומציה – Error handler + נלמד על Integromat DevTool

ממשיכים לתרגל פונקציות ועולים קומה. יוצאים מהמפגש הזה עם יכולת להשתמש ביתרון המובהק של מייק

כל מפגש אורך שלו שעות אבל הקורס מלווה בתרגול, ולכן גם פה נאפשר סשן של שעה עם שאלות חופשיות ולופים של חזרה ותרגול.

חלק ג' - מקצוענים

אוקיי, בלי פאניקה, אבל יש תיעוד (דוקומנטציה) שצריך לדעת לקרוא כדי להיות מסוגלים לפצח כל אתגר. נלמד את זה. נבין את זה. ניישם את זה.

כאן אפשר לומר שאתם הופכים לאנשי אוטומציה מקצוענים.

שיעור אחד על API לא מספיק אז זה השני 🙂
מלא תרגול, וריאציות של API כדי שתשלטו בהכל וכאב ראש שהופך למשהו ברור שאפשר להתמודד איתו.

אתם שואלים, המרצים עונים. על הכל.

איך עובדים עם אתר מסחר? אוספים את העסקאות, מתעדים, מפיקים תעודת הזמנה? 
עולם מרתק ללא ספק שמחביא בתוכו ביטוי טכני חשוב “מערכי מידע” – איך מפרקים מערך למה ארגון נתונים בצורך מערך יעילה לנו.

סשן קצת מיוחד כי נדבר פה גם על פרויקט הגמר שלכם. נוודא שאתם מוכנים ונעזור במה שצריך.

לא נכריח אתכם לעמוד על במה וגם אין במה כי זה בזום אבל כאן יש מקום לאמיצים להציג את הפרויקט, לקבל עליו ריג’קטים, ללמוד מאחרים ולחייך כי אתם כבר מומחי אוטומציה עסקית!

הקורס נגמר אבל יש לכם את ההקלטות באתר בית הספר + גישה לווובינרים ועוד הפתעות ויש לכם קבוצה עם המרצים ושאר הבוגרים מכל הזמנים כדי לשאול ולקבל עזרה ללא הגבלת זמן.

0
מפגשי לייב בזום
0
הקלטות העשרה
0
שעות Q&A
0
ידע מוקדם

ויש גם הקלטות העשרה

זאפייר

זאפייר הוא כלי עוצמתי וחשוב אבל בעולם האמיתי משתמשים יותר ויותר במערכת של MAKE
לכן שמנו את זאפייר כהעשרה דיגיטלית שתבוא לכם בקלות אחרי שתלמדו את MAKE

סדרת השיעורים הועברה במחזורים קודמים בלייב ומשתתפי הקורס החדש יקבלו גישה להקלטות.

החיים עצמם

מקבלים גישה לשישה מדריכים מוקלטים על שיחת מכירה עם לקוחות ועל חוזים חכמים. היי, אתם צריכים להיות מוכנים לשוק.

מה צריך לדעת לפני?

אנגלית בסיסית

יכולת לקרוא ולהבין בצורה בסיסית.
בשלבים ממש מתקדמים, יכולת קריאה תסייע אף יותר.

את המילה קוד

בשלב זה אין צורך לדעת קוד בכלל.
כל הרעיון של אוטומציה זה לחבר מערכות ללא קוד אבל כדי לייעל את העבודה בהמשך הדרך, הבנה בסיסית בקוד תוכל ממש לעזור. בסיפריית התוכן של הקורס הכנו לכם פתרון מותאם

יישומי מחשב

מטבע הדברים לדעת מה זה גוגל דרייב יהיה די בסיסי.
לא יודעים? תצטרכו להתאמץ יותר כדי לגשר על הפערים האלו.
אין התייחסות בקורס למושגים בסיסיים על יישומי המחשב

שיש מלא יתרונות באוטומציה

אם אתם אנשי שיווק דיגיטלי המקצוע הזה הוא לא פחות מהכרחי בשבילכם – אין לקוח קיים שלכם שלא תוכלו לתת לו את השירות הזה.
אם אתם בעלי עסק, זה פשוט יחתוך לכם הוצאות.
אם אתם מחפשים מקצוע, ובכן, ברוכים הבאים לעולם החדש.

מרצים בקורס

נופר ישראל

נשואה + 3 והילדים אוטומטית מפנים את הצלחת מהשולחן.
מומחית בתכנון ובניית תהליכים אוטומטיים לעסקים, שותפה של INTEGROMAT בישראל, מדריכת קורסים לאוטומציה 

בשנים האחרונות נופר מהווה אבן דרך בקהילת האוטומציה הישראלית
הובילה עשרות פרויקטים מורכבים והובילה מערכי שיעור בעולמות האוטומציה למתחילים ולמתקדמים.

ליאור וקנין

הבעלים של Superpower – סוכנות אוטומציה
מעביר עסקים לשימוש בכלים מתקדמים ובאוטומציות מותאמות אישית בכדי לשחרר את בעלי העסק והעובדים בו מחזרה על אותן עבודות ידניות, מטעויות אנוש, ומאיבוד הכנסה ובאותה נשימה מספק ללקוחות העסק חווית מסע לקוח יעילה ונעימה.

דולב חיוט

יזם ואיש דיגיטל, מומחה בפיתוח תהליכי אוטומציה מורכבים, צ׳אט בוטים ומערכות NO CODE.

פעיל בקהילת האוטומציה בישראל ועוסק בתחום תוך שילוב כלים מתקדמים ומתן ערך לקהילה על בסיס יום יומי. פריק של כלים ומערכות חדשות עם סקרנות אינסופית ללמידה וזיקוק הידע לטובת האחר

ברק אלמוג

הבעלים של SellerFrame –
סוכנות לאוטומציה עסקית, בלוגר, דובר ומייסד של מספר קהילות מקוונות המוקדשות לבניית עסק מקוון. 

למה ללמוד בפיוצ'ר?

יש עם מי לדבר

הקורסים מועברים LIVE בזום ורק לאחר מכן עולים כהקלטה לאזור האישי שלכם באתר כך שיש לכם אינטראקציה מלאה עם המרצים

זו חתונה קתולית

לפני, באמצע ובעיקר אחרי הקורס – אתם מקבלים תמיכה בקבוצה ייעודית ואנושית מאנשי מקצוע כך שאף פעם לא תהיו לבד.

זה למטרות רווח

אנחנו כאן כדי להתפרנס ולכן חשוב לנו כל הזמן לשפר את הערך שאנחנו נותנים, ככה אנחנו מאמינים, תבחרו בנו כל פעם מחדש.

כסף זה רק נייר

אנחנו בטוחים בקורסים שלנו
ולכן 24 שעות לאחר השיעור הראשון בקורס תוכלו פשוט לפרוש
ולקבל החזר כספי מלא בניכוי דמי סליקה בלי שאלות ובלי אותיות קטנות

*באמת אין אותיות קטנות

עלות הקורס

8,900 ₪

10,000

ניתן לשלם עד 12 תשלומים ללא ריבית. הסכום כולל מע”מ.

בוגרים ממליצים

יש לי שאלה

עד לפני שנים ספורות כדי להגיד לשתי מערכות באינטרנט לדבר אחת עם השנייה היה צריך לדעת קוד ולשרוף הרבה לילות מול המחשב. לא הייתה חלופה למתכנת.

מאז פרצה האוטומציה לחיינו – כל אחד, גם ללא ידע בקוד בכלל, יכול “לגרום לדברים לעבוד”

תוכנות כמו זאפייר ומייק (לשעבר אינטגרומט) “אספו” אלפי אפליקציות, עטפו אותם בפקודות פשוטות, ויצרו ביניהם שפה משותפת.

דוגמה ראשונה:
אנשי דיגיטל יודעים ששימוש בטפסי לידים של פייסבוק תוקעים את הלידים בתוך מערכת הפרסום.
עם כלי אוטומציה אפשר בקלות לקחת את הליד החדש ולזרוק אותו למייל, למערכת ניהול או לסתם גוגל שיט של הלקוח ולאפשר לו חווייה פשוטה של ניהול הלידים.

דוגמה שנייה:
יש לכם מערכת דיוור ובצד השני מערכת ניהול לקוחות. בא לכם ששינוי סטטוס אצל הלקוח יוציא לו מייל מותאם אישית. מעכשיו זה קל.

אתם לא מתעסקים בשיווק?
א. תוכלו למכור את זה כמוצר נפרד של שירותי אוטומציה – וזה שווה הון.
ב. עסק זה לא רק שיווק. 
דמיינו שאתם מאפשרים לבעל עסק לפטר את המזכירה שלו כי אתם תסדרו לו מערכת אוטומטית לקביעת פגישות, כי אתם תדאגו לבנות לו אוטומציה שאוספת לו את כל החשבוניות להנהלת חשבונות ושולחת אותם בזמן לרו”ח, כי אתם תדעו לייצר לו תזכורות אוטומטיות, כי אתם תדעו לבנות לו סיסטם של מעקב אחרי משלוחים, כי אתם תדעו לפנות לו עשרות שעות בחודש על דברים שהוא עושה ידנית.

זה מה שלומדים בקורס 🙂

לא.
אוטומציה עסקית ו QA זה שני דברים שונים. ב QA אתם בודקים שתוכנה נבנתה כמו שצריך, בקורס אוטומציה הזה אתם לומדים להיות מתכנתים רק בלי הקטע של הקוד.

אי אפשר.
עולם האוטומציה מתעדכן כל יום אבל יש לוגיקה שצריך ללמוד.

– איך מאפיינים צרכים
– איך מבינים כאבים של לקוחות
– איך מסתכלים על מערכות 
– איך קוראים API בלי ליפול מהכיסא
– איך פותרים בעיות

כשמוסיפים לו עשרות תרגולים על מערכים שונים של אוטומציות וחיבורים + קבוצת ליווי גם אחרי הקורס יוצאים עם יכולת ברורה לצלול לעולם הזה ולהתפרנס בכבוד.

.

זה לא 🙂
אבל בכל קורס אנחנו פוגשים סטודנטים שמחזירים את ההשקעה כבר בתוך הקורס.

אנחנו לא נחזיק לכם את הידיים, אנחנו נלמד אתכם לשחות. לשחות טוב.
כבר בהרשמה לקורס אתם מצטרפים לקהילת בוגרים בקבוצה ייעודית – פייסבוק וואטספ – עם מרצים ואנשי מקצוע ויש לכם את כל החיים לשאול את כל השאלות ולקבל את כל התשובות. 

בנוסף יש לכם סדרת הטבות: תמיכה תמידית, ספרייה של תבניות אוטומציה מוכנות, מדריך HTML למתחילים, סדרת שיעורים מוקלטת על כניסה לשוק העבודה, מבחן קבלה לתרגול של מעסיק אמיתי למי שמעדיף להיות שכיר, גישה חופשית להקלטות של סדנאות מקצועיות

אתם מסודרים 🙂

  • כי אתם נותנים ללקוחות ערך מטורף – מחזירים להם זמן לחיים
  • כי אתם חלוצים בתחום שבארץ הביקוש אליו כבר בשמיים וההיצע לא גדול במיוחד
  • כי ככה זה בהייטק וזה סוג של הייטק

בגדול אנחנו מכוונים יותר לעצמאיים. קרי, למי שרוצה להיות עצמאי ולתת שירות של אוטומציות.

אם אתם בקטע של שכירים קחו בחשבון שיש פחות חיפוש בשוק אחרי שכירים. לפחות בינתיים.

למרות זאת מיד כשסיימנו את המחזור הקודם בוגר שלנו השתלב כשכיר במשרה מלאה!

אם אתם בנויים לחיי עצמאות או שהתפקיד שלכם בעבודה דורש את זה או אם אתם אנשי דיגיטל – זה קורס שאתם חייבים לעבור.

יש התייחסות עמוקה בקורס למערכות – איירטייבל למשל – אז בגדול בגדול התשובה היא כן אבל התשובה היא גם לא כי זה לא קורס שתצאו ממנו שולטים בכל CRM כי אנחנו ממוקדי אוטומציות שזה אומר אנחנו מלמדים לחשוב, לאפיין ודחוף מידע לכל מערכת אפשרית. גם אם היא עקשנית.

בטח.
תשאירו פרטים, תבקשו את זה בשיחת ייעוץ והמספרים שלהם בדרך אליכם.

בטח.
אבל זה באמת לא העניין.
העניין הוא הידע.
התעודה לא מוכרת על ידי גוף חיצוני אלא ניתנת מטעם בית הספר פיוצ’ר בכפוף למילוי חובות הקורס המפורטים בעמוד

חובות הקורס

אנחנו לא מבקשים הרבה, אבל קבלת התעודה מותנית בשני דברים שיוודאו שאתם איתנו

פרוייקט גמר

כל סטודנט יבחר לבד או יחד עם המרצה את פרויקט הגמר שלו במסגרתו הוא יקים תהליך אוטומציה לעסק שלו, של משפחה או אפילו של לקוח פוטנציאלי. הליווי בבניית התהליך הוא כמובן מוגזם כמו שאנחנו אוהבים.

חובת נוכחות

למרות שכל השיעורים מוקלטים וזמינים לצפייה חוזרת, קיימת חובת נוכחות של 60% במפגשים לייב. אל תדאגו, כיף שם.

היום שאחרי הקורס

הכנו כמה כלים שיעזרו לכם ביום שאחרי.
בחינם כמובן.

מה קורה עכשיו?

אתם משאירים פרטים כי בא לכם לשמוע עוד על קורס מומחי אוטומציה עסקית. אנחנו קולטים אתכם אוטומטית במערכת שלנו ושולחים לכם מייל עם כמה מילים כולל אפשרות לשריון מקום מיידי בקורס.

לא קיבלתם את המייל? קל, הוא בספאם.

ברגע שרכזת ההרשמה תגיע לשם שלכם היא תתקשר לשאול מה נשמע ואחרי סמולטוק קטן היא תתן לכם תשובות שיעזרו לכם להבין סופית אם הקורס הזה מתאים לכם.

יהיה כיף, מילה.

כאן קורה הקסם