/
בלוג
/

הבלוג של פיוצ'ר

אהלן אהלן, כאן אנחנו כותבים על כל מה שאנחמו מלמדים. תמצאו פה מדריכים טכניים, מאמרים תיאורטיים וסקירות רלוונטיות בעולמות האוטומציה, בוטים, פוליטיקה, קריפטו וכל מה שקשור לעתיד. תרגישו בבית.

זאפייר או אינטגרומט?

כל איש אוטומציה מתחיל מתלבט בין שני הכלים הכי פופולאריים בעולם האוטומציות: זאפייר ואינטגרומט – נעשה סדר ונבין לפי מה נבחר את הכלי המתאים.

קרא עוד >>

מה זה אוטומציה?

חיפשתם קריירה ושמעתם “אוטומציה”, אתם בעלי עסק ושמעתם “אוטומציה”, אתם אנשי דיגיטל וחפרו לכם “אוטומציה” אז הנה הרמנו את הכפפה כדי לספר לכם מה זה הדבר הזה בכלל ואיפה לעזאזל הייתם עד היום?

קרא עוד >>

מה הסיפור של צ’אטבוטים?

או אה, אם שאלתם את זה, אתם כנראה במקום טוב. ברוכים הבאים לעולם הבוטים שמחליף את התקשורת הישנה. במאמר הזה תלמדו מה זה בוטים, מה עושים איתם, כמה מרוויח מי שבונה אותם ולאן זה הולך, כל הדבר הזה.

קרא עוד >>

5 אוטומציות שיכולות להגדיל עסק!

אני אוהבת כותרות קליקבייט. הן נשמעות תמיד גרנדיוזיות ומפוצצות, אבל… הפעם הכותרת הזו משקפת את המציאות. מה אם יכולתם להגדיל את התפוקה שלכם בעשרות אחוזים, מבלי להגדיל את כוח האדם שלכם? כמה לקוחות נוספים תוכלו להכניס? בכמה יגדלו הרווחים שלכם? יש לנו מספר? מדהים. אבל איך מתחילים? הנה כמה רעיונות לתהליכי אוטומציה עסקית שיתנו לכם השראה ויקפיצו את התפוקה והרווחים.

קרא עוד >>